Ozon Tedavisi
Gücünüze güç katın!
Doğal tedavi yöntemi olan Ozon Terapi bağışıklık sisteminizi güçlendirerek hastalık ve enfeksiyonlara karşı savaşır.
Vitamin C Terapi
Bağışıklık Siteminiz Koruma Altında
Vitamin C; bağışıklık sistemini güçlendirir, demirin emilimini kolaylaştırır, hasarlı dokuları hızlıca iyileşmesinde yardımcı olur.
Dermal Dolgu
Dudak, Burun, Yüz
Yüzdeki kırışıklıkların ve derinleşen çizgilerin hafifletilmesi ile yüzünüzün kaybettiği hacmin tekrar kazanılmasına yardımcı olan bir yöntemdir. Farklı içeriklere sahip dermal dolgular, en sık olarak hyaluronik asit denilen dolgu maddesi içerirler.
Glutatyon
Sağlık Dostu
Glutatyon hücresel olarak yenilenmede başlıca rol oynarken aynı zamanda toksinlerin atılmasını sağlar, yaşlanma sürecini yavaşlatır, bağışıklık sisteminin direncini arttırır ve karaciğeri güçlendirir. Unutkanlığı azaltarak konsantrasyonu artırır ve destekler. Cildi canlandırır, akne sorunları ile savaşır. Sigara kullananlarda vücutta biriken toksik etkiyi gidermede yardımcıdır.
Işık Dolgusu
Bakışlarınızdaki Yorgunluğu Atın!
Kişiyi yorgun ve yaşlı gösteren halkalar, morluklar, göz altı torbaları veya çukurluklar Göz altı Işık Dolgusu sayesinde çözüme kavuşabilir.
Akupunktur
Akupunktur, derideki belirli noktaları iğnelerle tetikleyerek çeşitli rahatsızlıkları tedavi etmeye yönelik eski bir Çin tıbbı temelli yaklaşımdır. Geleneksel Doğu tıbbında şifa kaynağı Akupunktur; dokuları, bezleri, organları ve vücudun çeşitli işlevlerini etkilemek için cilt yüzeyinin sinir açısından zengin alanlarını uyarıcı, yapılandırıcı bir yöntemdir.
Gençliğini Koru…
PRP, "Platelet Rich Plasma - platelet yönünden zenginleştirilmiş plazma uygulaması" kişiden alınan küçük miktardaki kanın özel bir tüpe konularak santrifüj işlemine tabi tutulduktan sonra bileşenlerine ayrıştırılması ve elde edilen az miktardaki platelet yönünden zenginleştirilmiş plazmanın, yine aynı kişiye bölgesel enjeksiyon yoluyla geri verilmesini temel alır.
Dr.Bekir Hucuptan
İster sağlığınızı, ister yaşlanma belirtilerinizi iyileştirmek veya daha sağlıklı bir vücut istiyor olun, tedavilerimizden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için buradayız. Hasta memnuniyeti konusunda kendimizle gurur duyuyoruz ve gelecekte sizi kliniğimizde ağırlamayı dört gözle bekliyoruz.
Uygulamalar

Güzelliğinizi ve sağlığınızı artıran bireysel tedaviler sunmak için Tıbbi gelişmeleri, Yenilikleri ve Tecrübeleri benzersiz bir şekilde birleştiriyoruz. Hepsi tıbbi standartlarda gerçekleştirilen ozon terapi, kupa terapi, mezoterapi, vitamin takviyeleri, bağışıklık güçlendirme, sigara bırakma, cilt bakımı ve cerrahi olmayan kozmetik tedaviler sunuyoruz.

OZON TEDAVİSİ
SAÇ MEZOTERAPİSİ
SELÜLİT MEZOTERAPİSİ
YÜZ MEZOTERAPİSİ
HİRUDOTERAPİ ( SÜLÜK TEDAVİSİ )
KUPA TEDAVİSİ
HACAMAT
AĞRI MEZOTERAPİSİ

DİZ BAĞ YARALANMASI
SPOR ZORLANMALARINDA NELER YAPMALIYIZ?
SPOR YAPARKEN PERFORMANS ARTIŞI NASIL SAĞLANIR?
SPOR YAPARKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİZ?
SELÜLİT TEDAVİLERİ GERÇEKTEN İŞE YARIYOR MU?
MENİSKÜS (DİZİN İÇ BAĞI) YIRTILMASI
SPORCULAR İÇİN OZON TERAPİ
ALIN ÇİZGİLERİNDEN NASIL KURTULABİLİRİM?
Size daha iyi hizmet vermemiz için yorumlarınızı bizimle paylaşın.